Hjerteforeningen Furesø

Kom – lav lækker hjertesund sommermad med os

Spis hjertesundt efter sæson og uden madspild

Den 28. august mødes vi og laver vi lækker hjertesund mad sammen i skolekøkkenet på Syvstjerneskolen i Værløse fra kl. 16:30 – 19:30. Nogle af vores faste kursister er taget på sommerferie, så vi har nogle tomme pladser, så du og din ægtefælle, partner eller gode ven kan være med og blive inspireret.

Cand.scient. Ulla Bahne, klinisk diætist er underviser og Susanne Ohm er køkkenskriver.

Vi kokkererer i mindre grupper, men vi spiser sammen, så alle får mulighed for at smage på alle retter. Og I skal nok blive mætte

Vær med i 3 hyggelig og inspirerende timer og gå glade og mætte hjem. Det koster kun 100 kr. at være med, når du er medlem af Hjerteforeningen og 125 kr. hvis du ikke er.

Send mail til Susanne Ohm: [email protected] . Først til mølle-princippet gælder. Sidste frist for tilmelding: søndag den 25. august kl. 12:00.

Skolekøkkenet 1. sal, Syvstjerneskolen
Skovløbervangen 1