Hjerteforeningen Furesø

Invitation fra Rudersdal til hjertecafé og foredrag: ”de psykologiske reaktioner, som kan følge med hjertesygdom”

Medlemmer af Hjerteforeningen Furesø er inviteret til hjertecafé med foredrag.

Psykolog Diana June Pedersen holder foredrag om

”de psykologiske reaktioner, som kan følge med hjertesygdom”

Oplægget henvender sig til alle der er berørt af hjertesygdom: patienter, pårørende og fagfolk, som ønsker forståelse og indsigt i de mentale mekanismer og redskaber, som er relevante for mennesker berørt af hjertesygdom.

Diana er psykolog og sygeplejerske. Hun har erfaring fra sit arbejde i Hjerteforeningen, Gigtforeningen, Kræftens Bekæmpelse, Hospitaler, Privatklinikker, Forsikringsbranchen og egen praksis.

Der vil være et let traktement med sandwich og diverse drikkevarer. Cafeen er gratis.

Men du bedes tilmelde dig her – klik: https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld.aspx?id=270

Sognegården, Vedbæk Stationsvej 9, 2950 Vedbæk
Hjerteforeningen Rudersdal Morten Schiøth