Hjerteforeningen Furesø

Inspirations kursus: Vær med når vi laver “Hjertesund mad i sæson og uden madspild”

Hjerteforeningen Furesø inviterer til et inspirerende kursusforløb for alle – uanset om du bor alene eller sammen med andre.

4 onsdage á 3 timer i løbet af 2024

24. januar (vinter), 24. april (forår), 28. august (sommer) og 30. oktober (efterår)

Hver gang fra kl. 16:30 – 19:30

”Spis hjertesundt efter sæson og uden madspild”

Undervisning i skolekøkkenet på Syvstjerneskolen, Skovløbervangen 1, Værløse.

Dette er en enestående chance. Det er lykkede os at få en aftale i stand med cand.scient., klinisk diætist Ulla Bahne, så vi kan invitere interesserede borgere til fire gange inspirerende madlavning, undervisning og fællesspisning i 2024.

”Gør noget godt for dig selv og din familie, så jeres hjerter, kan holde hele livet igennem”

Vejledning og undervisning ved Ulla Bahne og Susanne Ohm

Bor du alene, lever i et parforhold eller er en del af en større familie – alle er velkomne – også selvom du ikke er medlem af Hjerteforeningen Furesø.

Af hensyn til indkøb er tilmelding bindende 14 dage før den konkrete undervisnings-gang.  Du kan tilmelde dig til alle fire gange. Tilmeldingen er bindende 14 dage før en konkret undervisnings dag, hvor betaling også skal falde: senest 10. jan., 10. apr., 14. aug. og 16. okt. med MobilePay til Susanne Ohm – tlf. 29478009.

Det koster 100 kr. pr. gang for hver voksen (125 kr. for ikke-medlemmer); dvs. for spisende over 12 år og 50 kr. for børn ml. 3 – 12 år (62,50 kr. for ikke-medlemmers børn).

I får noget for pengene, nemlig:

1) en lækker 2-retters menu efter årstiden,

2) undervisning og gode råd om hjertesund kost undervejs i processen,

3) fællesspisning af den lækre, hjertesunde mad, som I har skabt i fællesskab,

4) opskrifterne får I med hjem og

5) Ulla og Susanne spiser med, derfor vil der være rig lejlighed til at stille spørgsmål, mens vi hygger os under måltidet.

Der er et begrænset antal pladser: Derfor gælder reglen ”først til mølle”.

Tilmelding her: Send mail til Susanne Ohm: [email protected]. Oplys navn, adresse og tlf. på de personer, der ønsker at deltage. Husk at oplyse, om der er børn med mellem 3 – 12 år og hvem der er medlem af Hjerteforeningen.

Skolekøkkenet på Syvstjerneskolen Skovløbervangen 1, Værløse
Datoer
Onsdag 28. august 2024 kl. 16:30 - 19:30
Onsdag 30. oktober 2024 kl. 16:30 - 19:30