Hjerteforeningen Furesø

AFLYST pga. manglende tilslutning – “Hjertecafé – med samtalen i centrum”

Alle hjertepatienter og deres pårørende inviteres til hjertecafé med mulighed for at tale med ligestillede i en tryg ramme.

Der er ikke krav om at være medlem af Hjerteforeningen.

Vi sætter fokus på den mentale trivsel. Forskning viser, at indsatser baseret på social støtte i høj grad kan bidrage til øget mental sundhed.

Vi ved, at det kan være en voldsom oplevelse pludselig at være blevet ”hjertesyg”. Vi ved også, at de nære pårørende til en hjertesyg ofte oplever angst, frygt, afmagt og usikkerhed. Derfor har bestyrelsen for Hjerteforeningen Furesø valgt at tage udgangspunkt i fællesskab og sociale relationer med ligesindede i forårets Hjertecafé.

Vi skaber rammen, hvor deltagerne bl.a.:

• Får mulighed for at være en del af et meningsfyldt fællesskab
  • Bliver inspireret med relevante videoer
  • Guides til erfaringsudveksling sammen med andre ligesindede
  • Oplyses om Hjerteforeningens tilbud

Caféen afholdes tirsdag den 30. maj kl. 16.30-18.30

i Teatersalen i Stien, Bifrostvej i Farum

Under caféen byder vi på kaffe/te og vand samt en snack

Vi håber, at mange har lyst til at deltage. Af hensyn til traktement og afvikling af hjertecaféen er tilmelding nødvendig.

Tilmelding senest tirsdag den 23. maj kl. 12 på mail til næstformand Berit Becker Nielsen her.

Oplys venligst navn, tlf.nr. og info om, hvorvidt du er hjertepatient eller pårørende.

Deltagerlisten destrueres efter caféen jf. GDPR.

Teatersalen i Kultur- og aktivitetscentret Stien
Bifrostvej i Farum.