Generalforsamling 2021 i Hjerteforeningen Furesø
Du inviteres til at deltage i den årlige generalforsamling i din lokale Hjerteforening.
Fredag den 5. februar 2021 kl. 16:00
På grund af COVID-19 restriktioner gennemfører vi i år generalforsamlingen som et elektronisk møde via Zoom. Vi ønsker ikke at bidrage til evt. smittespredning. Vi ønsker derimod at passe på de særlige risikogrupper.
Generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af bestyrelse
- Eventuelt
Indkomne forslag til generalforsamlingen skal være modtaget af bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse af generalforsamlingen – dvs. senest den 22. januar 2021. Send dit forslag til formand Susanne Ohm – her
Ønsker du at deltage i generalforsamlingen, skal du blot benytte nedenstående link. Nederst i mailen finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl.15:45 samme dag, som generalforsamlingen finder sted – mødet forventes at vare omkring 1 time.
Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om vores frivillige indsats i Furesø kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.
Kunne du tænke dig at blive en del af bestyrelsen, hører jeg meget gerne fra dig. Vi mangler et par bestyrelsesmedlemmer for at blive fuldtallige. Jo flere vi er, jo mere kan vi udrette.
Vi håber at møde dig virtuelt den 5. februar 2021. Se nedenfor hvordan du bruger link til log in på dagen.
Med venlig hilsen
Susanne Ohm
Formand Hjerteforeningen Furesø
sohm@mail.tele.dk eller mobil 20 13 34 11
Sådan logger du på fra en computer:
Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/82973924863
Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.
Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.
Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 829 7392 4863
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad):
Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.
Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.
Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 829 7392 4863
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Oplysning om behandling af personoplysninger:
Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi

Praktiske oplysninger
- Sted
- Hjemme hos dig selv - foran computeren eller tabletten - i rolige omgivelser.
- Datoer
- Fredag 5. februar 2021 kl. 16:00
- Kontaktperson
- Susanne Ohm
- sohm@mail.tele.dk
- 29478009