Hjerteforeningen Furesø

GÅ MED – gåture for jer, der skal i gang og jer, der allerede er godt gående

Hjerteforeningens landsdækkende GÅ MED projekt er et resultat af den nyeste viden, nemlig, at med hvert skridt vi tager, gør vi en forskel for os selv og andre. Projektet er et tilbud til alle, men især dem, der endnu ikke er kommet i gang med at gå og dem, der ikke går særlig langt eller hurtigt. Gåturen planlægges ud fra dagens deltagere.

Berit Becker Nielsen er vært for denne ”GÅ MED” gruppe i Værløse.  Alle er velkomne; man behøver hverken være hjertesyg eller medlem af Hjerteforeningen.

Find de gode sko frem og kom hver onsdag kl. 10:30. Mødestedet er på viadukten for enden af Ryetvej i Værløse.

Obs: det kan ske, at enkelte onsdage “falder” på en anden ugedag eller at mødestedet flyttes. Det vil fremgår af kalenderen her. Én undtagelse i marts, er både dag og mødested flyttet: tirsdag den 28. marts, mødes vi på P-pladsen ved Søndersø på Ballerupvej.

Turen tilpasses de fremmødte. Det er gratis at være med.  Berit glæder sig til at nyde naturen, at opleve at lyset kommer tilbage og gøre det sammen andre mennesker.

Kan du gå 5 – 6 km har Hjerteforeningen Furesø også GÅ MED ture hver søndag kl. 10:00. Her er det Søren Traberg og/eller Steen Andersen, der er værter. Mødestedet kan være forskelligt fra gang til gang, så kig her i kalenderen,  hvis du har lyst til at være med eller send en mail til [email protected] , så får du en mail om mødestedet i din indbakke.

Praktiske oplysninger

Mødested: Viadukten for enden af Ryetvej i Værløse