GÅ MED – gåture for dem, der ikke kan gå hurtigt eller langt

Hjerteforeningens nye og landsdækkende GÅ MED projekt er et resultat af den nyeste viden, nemlig, at med hvert skridt vi tager, gør vi en forskel for os selv og andre. Projektet er tænkt som et tilbud til især dem, der endnu ikke er kommet i gang med at gå tur og dem der ikke kan gå særlig langt eller hurtigt.

Kan du gå ca. 5 km skal du måske finde den anden gå-gruppe vi har: “GÅ MED – hvert skridt tæller”. De går om søndagen kl. 10:00 – se kalenderen.

Hjerteforeningen Furesø er så heldig, at vi netop i Furesø har en nyuddannet ”GÅ MED” vært, nemlig Berit Becker Nielsen.  Hun er i færd med at planlægge starten på en gå-gruppe her i Værløse.  Alle er velkomne; man behøver ikke at være hjertesyg eller medlem af Hjerteforeningen.

Find de gode sko frem og vær med til præmieren onsdag den 20. april kl. 10:30. Mødestedet er ved viadukten for enden af Ryetvej i Værløse.

Turen tilpasses de fremmødte. Det er helt gratis at være med.  Berit glæder sig til at få gang i benene, nyde foråret og møde nye mennesker til en gåtur.

Vi holder sommerpause i juli måned, så sidste gang i denne sæson er onsdag den 29. juni og efter sommerpausen mødes vi igen onsdag den 3. august.

Praktiske oplysninger

mødested: Ved viadukten for enden af Ryetvej i Værløse