Hjerteforeningen Furesø

“Fodbold for Hjertet” for alle – mænd & kvinder, der vil have det sjovt med en fodbold sammen med andre

Det landsdækkende projekt ‘Fodbold for hjertet’ er kommet til Furesø i et samarbejde mellem Værløse Boldklub, DBU og Hjerteforeningen Furesø.

Kom og vær med – du behøver ikke have nogen forudsætninger eller speciel viden om reglerne, blot du har lyst til at lege sammen med andre boldglade mænd og kvinder. Træneren – Søren Jensen – er en garvet fodboldspiller, der kender alle regler og ved, hvor der skal tages særlige hensyn på holdet.

Holdet mødes hver torsdag kl. 11:00. Der varmes op inden ‘kampen’ fløjtes i gang. Efter kampen, mødes man i klubhuset til en 3. halvleg. Her er der mulighed for at købe et par stykker mad og lidt at drikke til meget rimelige priser. Snakken går, men der spises – det er rigtig hyggeligt.

Vi mødes uanset vejret. Er det helt umuligt og uforsvarligt at være ude, træner vi i klubhuset.

Du kan bare møde op i velegnet tøj og sko. Hvis du vil høre lidt mere, inden du dukker op, så ring enten til:

Træner og formand for Værløse Boldklub: Søren Jensen på tlf. 2160 9531 eller

Tovholder for Hjerteforeningen Furesø: Jørgen Frederiksen på tlf.: 2248 6022

Du kan læse meget mere på Værløse Boldklubs hjemmeside her

Værløse Boldklub
Stiager 6, 3500 Værløse
Vi mødes på kunstgræsbanen - gå lige ud - forbi klubhuset - for enden af stien ligger kunstgræsbanen.
Susanne Ohm
hjerte.sohm@mail.tele.dk