Hjerteforeningen Furesø

“GÅ MED” for alle – jer, der skal i gang og jer, der allerede er godt gående

Hjerteforeningens landsdækkende GÅ MED projekt er et resultat af den nyeste viden, nemlig, at med hvert skridt vi tager, gør vi en forskel for os selv og andre. Projektet er et tilbud til alle – også dem, der endnu ikke er kommet i gang med at gå og dem, der ikke går særlig langt eller hurtigt. Vigtigt turen tilrettelægges altid efter de fremmødte.

Berit Becker Nielsen – næstformand og vært for onsdagens ”GÅ MED” gruppe i Værløse/Furesø.  Alle er velkomne; man skal ikke være hjertesyg eller medlem af Hjerteforeningen. Men vi vil da gerne have dig som medlem 🙂

Find de gode sko frem og kom hver onsdag kl. 10:30. Mødestedet er ved viadukten for enden af Ryetvej i Værløse.

Obs: det kan ske, at enkelte onsdage “falder” på en anden ugedag eller at mødestedet er flyttet:   Den 28. juni mødes vi på Ranunkelvej 9, hvor vi efter turen afslutter i Berits have inden sommerpausen.

Turen tilpasses altid de fremmødte. Det er gratis at være med.  Berit glæder sig til at nyde naturen, motionen sammen andre mennesker.

Kan du gå længere 5 – 6 km har Hjerteforeningen Furesø også GÅ MED ture hver søndag kl. 10:00. Her er det Søren Traberg og/eller Steen Andersen, der er værter. Mødestedet kan være forskelligt fra gang til gang, så kig her i kalenderen. Du kan også få en mail om mødestedet, hvis du sende mail til [email protected] .

Praktiske oplysninger

Mødested: Viadukten for enden af Ryetvej i Værløse
OBS: ændringer på følgende dage: 26. april, 31. maj, 20. juni og 28. juni - se i kalenderen disse dage
Berit Becker Nielsen