Hjerteforeningen Furesø

Kom og vær med i vore faste aktiviteter 2024

Skrevet mandag d. 26. februar 2024

Vi er startet på et nyt år – 2024 – og er i fuld gang med vore faste aktiviteter og du er velkommen!

“FODBOLD for HJERTET” holdet mødes hver torsdag kl. 11:00 i Værløse Boldklub, Stiager 6 i Værløse

“GÅ MED om onsdagen” – mødes hver onsdag kl. 10:30 – forskellige steder – se i kalenderen

GÅ MED om søndagen”- mødes hver søndag kl. 10:00 – forskellige steder – se i kalenderen

“Løb for og med Hjertet” – mødes hver mandag kl. 15:00 – se i kalenderen

“HJERTEMOTION” – holdet mødes hver torsdag kl. 16:15 – 17:45 på Skovgården i Værløse. For at deltage, skal man have en aftale med tovholder Susanne Ohm.

Holdet er fyldt op, men vi vil gerne oprette endnu et hold, så hvis du kunne tænke dig at være med, så skriv til tovholder Susanne Ohm her: [email protected] – Uden venteliste kan vi ikke oprette endnu et hold, så lad dig gerne skriv på venteliste.