Hjerteforeningen Furesø

Hjertemotion – hver torsdag kl. 16:15 på Skovgården i Værløse

Skrevet mandag d. 27. februar 2023

Der er desværre ingen faste pladser ledig på holdet pt., der er egnet til personer med hjertesygdom.  Alle er velkommen, men tilmelding og aftale er nødvendig.

Men du kan komme på venteliste og blive inviteret til at være med, når der er forfald enkelte dage. Vi arbejder på at finde et egnet og større lokale, når/hvis vi har en venteliste. Evt. 2 hold lige efter hinanden, hvis vi kan finde en kvalificeret instruktør.

Det koster noget at være med. Vi får tilskud fra Hjerteforeningen. Derfor er betalingen yderst rimelig. Man betaler fra den dag, man har fået en plads på holdet og for resten af sæsonen. For en  hel sæsonnem (ca. 14 gange) koster det 700 kr. for medlemmer af Hjerteforeningen og 750 kr. for alle andre. Har du lyst til at være med og gøre noget godt for dit hjerte og dig selv? Så send en mail til tovholder Susanne Ohm – her.

Selve motionen varer 1 time – efterfølgende mødes vi over en kop kaffe/te med en sund godbid til. Her er der mulighed for hyggelig snak hen over bordet med hinanden, man kan dele erfaringer eller man kan få gode råd af vores dygtige instruktør og autoriserede fysioterapeut.

Vi slutter kl. 17:45.