Hjerteforeningen Furesø

Gå ikke glip af nyhedsbrev og invitationer fra din lokale Hjerteforening

Skrevet mandag d. 26. februar 2024

Er du medlem af Hjerteforeningen og bor i Furesø Kommune, er du automatisk og gratis medlem af Hjerteforeningen Furesø.

Har du ved indmeldelsen opgivet din mailadresse, får du ca. 4 gange om året et nyhedsbrev fra os, så du blive orienteret om vores aktiviteter i Furesø. Derudover kan du få en invitation fx til et spændende foredrag. Vi fylder ikke din mail-boks.

Uden mailadresse får du ingen besked eller invitationer. Du kan selvfølgelig selv kigge indenfor på vores hjemmeside, for at holde dig orienteret.

Bor du i en anden kommune, er du velkommen til at deltage i Hjerteforeningen Furesøs aktiviteter. Hvis du gerne vil have nyhedsbrev fra os, så du ved, hvad der foregår, så kan du skifte lokalforening til Furesø. Kontakt medlemsservice som hjælper dig med at skifte.

Har du en mailadresse og vil gerne have en hilsen fra os i ny og næ, så: Ring til medlemsservice og få hjælp til ændringen: 70 25 00 00  mellem kl. 9:00 – 16:00 – mandag til fredag