Hjertemotion – hver torsdag kl. 16:30 i gymnastiksalen i Skovgården, Værløse

Skrevet tirsdag d. 25. januar 2022

Det lysner. På trods af covid-19 situationen ved vi nu, hvornår vi hold 5 begynder her i 1. halvår af 2022. Det gør vi på torsdag den 27. januar 2022 kl. 16:30

Coronaen er desværre stadig iblandt os, så vi overholder selvfølgelig alle gældende restriktioner – så kom trygt. En forudsætning for at kunne deltage er, at man har et gyldigt corona-pas, fordi man er færdigvaccineret, har haft corona eller har en test der ikke er over 48 timer gammel.

Der er ledige pladser på holdet.  Alle er velkommen, men tilmelding og aftale er nødvendig, da der er begrænsede pladser.

Det koster noget at være med. Vi får tilskud fra både Velux-fonden og Hjerteforeningen, så derfor er betalingen yderst rimelig. Man betaler fra den dag, man har fået en plads på holdet og for resten af sæsonen. For hele sæsonnem koster det 450 kr. for medlemmer af Hjerteforeningen og 525 kr. for alle andre. Har du lyst til at være med og gøre noget godt for dit hjerte og dig selv? Så send en mail til Susanne Ohm – klik her

Selve motionen varer 1 time – efterfølgende mødes vi over en kop kaffe/te med en sund godbid til. Her er der mulighed for hyggelig snak hen over bordet med hinanden, man kan dele erfaringer eller man kan få gode råd af vores instruktør og fysioterapeut Thomas Ibsen. Vi slutter kl. 18:00.