Hjertemotion – hver torsdag kl. 16:30 i gymnastiksalen i Skovgården, Værløse

Skrevet onsdag d. 21. juli 2021

Når sommeren er ved at være ovre, inviterer vi igen til Hjertemotion hele efteråret.  Vi mødes første gang torsdag den 2. september.

Coronaen er desværre stadig iblandt os, så vi overholder selvfølgelig alle gældende restriktioner – så kom trygt. En forudsætning for at kunne deltage er, at man har et gyldigt corona-pas, fordi man er færdigvaccineret, har haft corona eller har en test der ikke er over 72 timer gammel.

Der er ledige pladser på holdet.  Alle er velkommen, men tilmelding med efterfølgende aftale er nødvendig.

Det koster noget at være med. Vi får tilskud fra både Velux-fonden og Hjerteforeningen, så derfor er betalingen yderst rimelig. Man betaler fra den dag, man har fået en plads på holdet og for resten af sæsonen. For hele sæsonnem koster det 400 kr. for medlemmer af Hjerteforeningen og 450 kr. for alle andre. Har du lyst til at være med og gøre noget godt for dit hjerte og dig selv? Så send en mail til Susanne Ohm her: sohm@mail.tele.dk.

Selve motionen varer ca. 1 time – efterfølgende mødes vi over en kop kaffe/te med en sund godbid til. Her er der mulighed for hyggelig snak hen over bordet med hinanden eller man kan få gode råd af vore instruktør og fysioterapeut Lennart Beckwith. Vi slutter kl. 18:00.