Presse

Et af målene med madværkstederne er at sætte fokus på fællesskabet mellem generationerne og på det hjertesunde liv. Her er du som frivillig en vigtig ambassadør for at udbrede kendskabet til madværkstederne.

Vi opfordrer til, at du både ved opstart og afrunding af et madværksted sender pressemateriale til både lokalaviser, regionale dagblade og TV i dit lokalområde. Du kan også invitere journalister til at deltage ved et madværksted, så de kan skrive en reportage.

Her på siden har du adgang til et pressekit med forskellige pressemeddelelser og pressefotos. Du skal blot vælge den pressemeddelelse, der passer til dig, og udfylde de manglende lokale oplysninger. De er udformet, så I kan tilføje et lokalt citat, og ønsker I ikke dette, så fjerner I blot den røde markering.

Husk at du kan få hjælp til at sende pressemeddelelser til aviserne hos Lotte Bucka i Kommunikationsafdelingen, mail: lbucka@hjerteforeningen.dk.

Pressekit

Pressekittet består af tre pressemeddelelser, nogle pressefotos, samt til sidst nogle gode råd til at præsentere madværkstedet over for pressen.

1. Pressemeddelelser

• Hvis der mangler deltagere til madværkstederne – så hent denne pressemeddelelse, klik her
  • Hvis I vil fortælle, at nu starter Børnebørnenes madværksted op – så hent denne pressemeddelelse, klik her
  • Hvis madværkstederne bliver gentaget – så hent denne pressemeddelelse, klik her