Børnebørnenes madværksted er aktiv på de sociale medier. Det betyder, at vi kan komme bredt ud til folk med vores budskab om sjove og sunde aktiviteter for børn og bedsteforældre. Som tovholder kan du drage fordel af Facebook på flere måder.

Vil du sprede budskabet om, at du afholder et madværksted? Vil du dele de små stjerneøjeblikke fra dit madværksted med børnenes familier? Eller vil du erfaringsudveksle med andre tovholdere og undervisere? Så er Facebook det rette sted.

Børnebørnenes madværksted har en officiel Facebookside og to forskellige Facebookgrupper. Vi har lavet en guide til dig, som klæder dig på til at bruge Facebook. Guiden indeholder information om forskellen på Facebooksiden og de to Facebookgrupper samt hvordan du finder frem til dem på Facebook. Derudover kan du finde hjælp til, hvordan du deler billeder fra madværkstederne på Facebook og du kan finde gode fifs til, hvordan du tager det gode billede. Sidst, men ikke mindst, kan guiden også hjælpe dig med at bruge Facebook til at rekruttere deltagere til dit madværksted. Du finder guiden her.

Kontakt projektmedarbejder Astrid Smedegaard på asmedegaard@hjerteforeningen.dk, hvis du har spørgsmål til Facebook.