Børnebørnenes madværksted

Børnebørnenes madværksted er et sjovt og sundt madkursus for børn og deres bedsteforældre. Det giver glade hjerter og glade maver. Som frivillig bidrager du til et vigtigt fællesskab på tværs af generationer, og du er med til at skabe grobund for en sundere livsstil i børnenes hjem. Vil du være med? Så bliv frivillig i Børnebørnenes madværksted!

Her på siden kan du læse om Børnebørnenes madværksted. Du kan få indblik i, hvad det indebærer at være frivillig, og du kan få overblik over aktiviteter i dit område. Hvis du allerede er frivillig eller underviser i projektet, kan du finde vejledning og information.

God fornøjelse!

’Man kommer tættere på sin mormor, fordi man laver mad med hende. Det gør man ikke normalt’, barnebarn i Vallensbæk

Folk er misundelige på, at vi har været med på det her kursus. Det er jo et super tilbud’, bedsteforælder i Mariagerfjord

Har du nogle spørgsmål angående Børnebørnenes madværksted, eller vil du bare gerne vide mere, kan du kontakte projektleder Malene Ejlertsen på mail: mejlertsen@hjerteforeningen.dk eller mobil: +4520551775