Julekalender 2019

Her kan du forhåndsbestille børnejulekalender 2019, som leveres medio oktober 2019.

Overskuddet går til Børnehjertefonden og forskning i medfødte hjertesygdomme hos børn.

Information om julekalenderen

• Pris 50 kr./stk.
  • Man kan skrabe sig til mange flotte præmier
  • Kalenderen sælges i perioden november – december 2019
  • Kalenderen bestilles på julekalender.hjerteforeningen.dk og kan bestilles fra 20. september 2019. Udsendes ultimo oktober.

Her bestiller du

Du bestiller julekalendere på  julekalender.hjerteforeningen.dk I år har vi et oplag på 50.000 julekalendere, så bestilling, udsendelse, afregning og returnering er sat i system og foregår nu gennem ovenstående website, hvor alle informationer også fremgår.

NB! Ønskes displays skal I huske at notere dette i bemærkningsfeltet ved bestilling!

Salg

• Indsalg: lokale butikker; f.eks. lokale børnetøjsbutikker, smykkebutikker, frisører, biblioteket, boghandleren, bageren osv. I må ikke kontakte Matas

Salgsliste: Når I har lavet aftaler med butikker o.lign. så meld dem ind til Tomas: tkruse@hjerteforeningen.dk, så sætter vi det på salgslisten, så folk ved, hvor de kan købe kalenderne fysisk

• Selvsalg: I er også velkomne til selv at sælge kalenderen på f.eks. caféer, events, julemarkeder, hjertemotionshold, til familien

Procedure for afregning: VIGTIG!

• Faktura på hele bestillingen sendes sammen med levering af julekalender (inkl. returlabel til GLS).
  • Deadline for betaling på denne faktura er 25. januar
  • Deadline for returnering af ikke solgte kalender er 15. januar 2020
  • Ved returnering af ikke-solgte kalendere fremsendes en kreditnota på disse + info. om nyt retvisende beløb til betaling
  • Der er oprettet et link på bestillingssiden for jer frivillige: SÅDAN SKAL I BETALE FOR JULEKALENDERNE … hvor I kan læse om denne procedure, så der ikke er nogen tvivl.

Brug af MobilePay ved salg

• Med leverancen af julekalender følger et antal kort, hvorpå man kan notere sit eget (sælgers) MobilePay nummer. Det er IKKE Hjerteforeningen, der leverer et nummer.
  • Det beløb sælger har fået ind på MobilePay overfører sælger selv til den person, som står for bestilling og betaling af faktura.

Godt at vide

• Avisannoncer: Vi har lavet 4 forskellige annoncer til jer 2 forskellige budskaber og to forskellige formater.  De to budskaber er ”køb julekalenderen”, og det andet budskab er, at man kan være med til at sælge julekalenderen. Du kan hente annoncerne ved at klikke på dem herunder:

Julekalender annonce str. 131X100 – budskab: Køb julekalender
Julekalender annonce str. 266X100 – budskab: Køb julekalender
Julekalender annonce str. 131X100 – budskab: Sælg julekalender
Julekalender annonce str. 266X100 – budskab: Sælg julekalender

• Facebook opslag: Vi har også lavet et Facebook opslag, som I kan ligge op i jeres lokale Facebook grupper, eller som I kan poste som privatpersoner. Her er budskabet ”køb julekalenderen”. Skriv gerne følgende tekst til: Køb året julekalender og skrab dig til flotte præmier for hele familien. Støt aktiviteter for hjertebørn. Pris 50 kr. køb her: julekalender.hjerteforeningen.dk. Billedet til opslaget kan du hente ved at klikke her
  • Plakat: Der følger automatisk plakater med, når I bestiller julekalenderen.
  • Vi har lavet et dokument ”Aftale om indgåelse af salg” som I kan få butikkerne til at skrive under på, når I indgår aftalen om salg. Aftalen kan du hente ved at klikke her
  • Julekalenderen udsendes så I har dem ultimo oktober
  • Vi kontakter i år ingen butikker gennem vores telemarketing, så der kommer ikke til at opstå problemer med, at I spørger butikker der allerede er blevet spurgt.

Spørgsmål

Har i nogle spørgsmål så kontakt: Ida Trads – idat@hjerteforeningen.dk / 20471630.

Præmier:

I år kan man vinde følgende præmier.