Materialer til Hjerteredderkurser

Instruktørtasken

I forbindelse med instruktøruddannelsen har du modtaget en instruktørtaske med følgende indhold:

• En Little Anne genoplivningsdukke + ekstra luftveje
  • Spritservietter
  • Træningshjertestarter (AED)
  • Plakater + hæftemasse (hent plakaterne her: plakat 1, plakat 2, plakat 3)
  • Hjerteredder T-shirt
  • Klistermærker og foldere til uddeling på kurserne samt til generel uddeling
  • Instruktørhæfte

Instruktørtasken indeholder alt, hvad du skal bruge, for at kunne holde et Hjerteredderkursus – 30 minutters intro i genoplivning, pånær 1-1-2 øvelselspapiret som du har stiftet bekendtskab med på instruktørkurset. Ønsker du at medbringe 1-1-2 øvelsespapiret til dit hjerteredderkursus, kan dette hentes her.

Se en demonstration af et Hjerteredderkursus – 30 min. intro i genoplivning på video

Giv Liv instruktør og kursusleder, Maria Clemmensen, demonstrerer i videoen et Hjerteredderkursus – 30 min. intro i genoplivning.
Videoen er til alle jer, som gerne vil have kurset genopfrisket. Find videoen her.

Materialer på engelsk

Drejebogen samt 1-1-2 øvelselspapiret findes også på engelsk, hvis du gerne vil holde kurser for et engelsktalende publikum. Drejebogen henter du her og 1-1-2 papiret her.

Registrering af deltagere

Lige inden kurset begynder er det vigtigt, at du via tilmeldingssystemet tjekker, om alle registrerede deltagere er mødt op, og ligeledes om alle fremmødte deltagere er registreret. Læs derfor deltagerlisten højt – markér deltagere som fremmødt eller ikke fremmødt – tilføj evt. manglende data på deltagere og registrer deltagere, der ikke fremgår af listen. Medbring gerne en registreringsliste, som du kan lade gå rundt på kurset. Hent listen her.

Har du brug for at få genopfrisket, hvordan tilmeldingssystemet fungerer kan du se instruktions videoen her.

Materiale til uddeling

• Giv Liv Folder. Information om Giv Liv kursus med henblik på rekruttering af deltagere.  Kan hentes her.
  • Giv Liv Rekrutterings mini kort. PR for Giv Liv og rekruttering af deltagere til Giv Liv kurser. Kan hentes her.
  • Giv Liv Klistermærke. Påmindelse om de vigtige trin i genoplivning. Kan hentes her.
  • Giv Liv Trin for trin mini kort. Påmindelse om de vigtige trin i genoplivning. Kan hentes her.

FAQ vedr. genoplivning

• Ofte stillede spørgsmål og svar til genoplivning kan findes her: FAQ Giv Liv 2020

Bestilling af materialer

Giv Liv instruktører kan bestille materialer (både trykte materialer samt udstyr) ved at klikke ind på Hjerteforeningens shop og nederst på siden klikke på Login Giv Liv. Enkelte materialer skal bestilles via givliv@hjerteforeningen.dk

Kørsel

Vi dækker kørsel op til 50 km til et Hjerteredderkursus – 30 minutters intro i genoplivning. Rejseafregning og bilag sendes til givliv@hjerteforeningen.dk

Rejseafregning 2020

Bilag til rejseafregning

Invitation til årets Hjertestarterdag 16. oktober 2020 finder I her.

Invitation til dette års Giv Liv instruktørkonference finder I her.