Foredrag

Vi har samlet en liste med oplægsholdere, som I kan kontakte og forhøre jer hos, om de har tid og lyst til at holde oplæg hos jer. I takt med, at vi hører om yderligere gode foredragsholdere, tilføjer vi dem til oversigten.

Alle foredragsholdere på listen er blevet kontaktet og har sagt ja til at stå på listen. De har angivet emner og vilkårene for deres foredrag. Den endelige aftale indgås individuelt, derfor er informationerne på foredragslisten kun vejledende. Listen ajourføres en gang om året.

Nye oplægsholdere til listen?
Administrativ projektmedarbejder Pia Pelle Juel Hansen administrerer listen og holder den ajour, så send gerne forslag til nye foredragsholdere, I har haft ude, til Pia på mail: phansen@hjerteforeningen.dk. Hun vil så undersøge, om de ønsker at stå på listen. Der kan også være foredragsholdere, som I har foreslået til listen, der ikke er med. Enten ønsker de ikke at stå på listen, eller også har det ikke været muligt at få fat i dem endnu.

Sådan fungerer listen

• Listen er opdelt efter regioner, men I er naturligvis velkomne til at kontakte alle foredragsholdere og forhøre jer om muligheden for et foredrag. Nogle har dog sagt, at de ikke kører længere end et bestemt antal kilometer for at holde oplæg. Det står også på listen.
  • Flere af foredragsholderne har et maksimalt antal foredrag, de kan holde om året. Skriv derfor mail til Pia, når I har booket/brugt en foredragsholder, så alle kan se på listen, hvor meget de har været ude.
Temaer