Hjerteforeningen Frederikssund

Det kan nås endnu!

Skrevet torsdag d. 7. april 2022

Hjerteforeningen Frederikssund opfordrer til at

“Gå for flere hjertestartere i Frederikssund”.

Hjerteforeningen opfordrer til at starte indsamlingsgrupper, der går for en hjertestarter ved Hjerteforeningens Landsuddeling 24.april 2022.

Flere hjertestartere giver mere tryghed og Hjerteforeningen i Frederikssund håber derfor, at mange vil deltage i år.

Sådan får du en gratis hjertestarter:

Alt hvad det kræver, er at du starter en indsamlingsgruppe og inviterer familie, venner, naboer mfl. til at gå 15 indsamlingsruter. Derefter modtager gruppen en hjertestarter. Hjertestarteren bliver professionelt monteret i et klimaskab. Hjertestarteren skal være tilgængelig hele døgnet. Derudover modtager gruppen et års Serviceplus aftale mm.

Du kan læse mere på:     gådigtilenhjertestarter.dk

Vælg menupunktet ”start en gruppe”, ”bliv Indsamler” eller ”digital rute” og så er du i gang.

Der kan knyttes både en fysisk rute og en digital rute til en gruppe.

Kontantfri indsamling.

Landsuddelingen er igen kontantfri i år- også de fysiske ruter- så alle donationer sker med mobil pay, sms eller bankoverførsel.

Læs mere om Landsuddelingen på Hjerteforeningens hjemmeside.

Kontaktoplysninger:
Formand Lissie Rosenager