Hjerteforeningen Frederikshavn

Hjertemotion i Frederikshavn efterår 2022

Skrevet fredag d. 15. juli 2022

Vi er klar til en ny sæson Hjertemotion i Frederikshavn i samarbejde med BeneFit Frederikshavn.

Hjertemotion er Hjerteforeningens motionstilbud til hjertepatienter og deres pårørende. Vi træner 1 time om ugen, efterfulgt at lidt hyggeligt samvær over en snack og lidt at drikke.

Holdet instrueres af en fysioterapeut fra BeneFit Frederikshavn; din garanti for god træningskvalitet.

Vi starter torsdag den 18. august kl. 11:30-12:30 i BeneFits træningslokaler på Knivholtvej 22B, 9900 Frederikshavn.

Tilmelding gøres ved at klikke HER – efter tilmelding modtager du en kvitteringsmail, hvor der står mere om hvordan du kan betale.

Pris: 560 kr. for 16 gange (35 kr. pr. gang)

For yderligere information kan man kontakte vores projektleder Ditte Harck på mail: [email protected]

Hjælp os med at sprede budskabet om Hjertemotionstilbuddet; måske du kender en at invitere med? …