NytårsMarch 2021 – gå sammen hver for sig – søndag den 3. januar!

Skrevet onsdag d. 16. december 2020

Vores traditionsrige NytårsMarch rundt på vores dejlige Frederiksberg, erstattes i år af en digital nytårsmarch-dag.

Det betyder, at vi ikke kan mødes som vi plejer, men i stedet må gå hver for sig, og vi håber, at du vil være med.

Vi opfordrer dig til en gåtur søndag den 3. januar sammen med dem du holder af.

Hjerteforeningen på Frederiksberg vil i denne forbindelse minde om vores 2 dejlige HjerteStier på Frederiksberg Hospitalsgrund eller i Grøndalen. Begge ruter er afmærket med Hjerteforeningens logo og starter og slutter ved Kedelhallen på Nyelandsvej 75A. Ruternes distance er på ca. 3 km. I er selvfølgelig også velkomne til at gå andre ruter på Frederiksberg.

Vi håber I har lyst og overskud til at komme en tur ud på vores dejlige Frederiksberg.

Hvis I deltager i NytårsMarch-dagen, er der mulighed for at dele billeder på Hjerteforeningens Facebookside i kommentarsporet på vores Nytårsmarch-opslag. Skriv at I kommer fra Frederiksberg, så vi kan følge med i, hvor mange der har været ude at gå.

På den måde kan vi gå sammen – hver for sig, og samtidig sprede en masse virtuel hjertevarme til hinanden og resten af landet.

Pas godt på jer selv og hinanden – Rigtig godt Nytår til alle.

Hjerteforeningen Frederiksberg