Hjerteforeningen Fredericia

Hjerteforeningen Fredericia har indgået aftale med Fitness 1

Skrevet søndag d. 29. december 2019

Kære medlemmer af Hjerteforeningen!

Vi har fået et fantastisk tilbud fra Fitness1 på Prangervej i Fredericia. Nemlig et medlemskab af fitness-centret til bare 129,- kr. + 9,50 kr. pr. måned – og med gratis oprettelse. Normalpris er 199,- kr.

Tilbuddet gælder Hjerteforeningens medlemmer i Fredericia, incl. børn fra 14 år.

For 129 kr. + 9,50 kr. pr. måned kan du selv træne i centrets maskiner, men kan også deltage i holdtræning, samt frit og kvit bruge omklædningsrum og badefaciliteter, og få gratis te/kaffe/vand.

Der er mulighed for at få hjælp til jeres træning af uddannet personale.

Centret har åbent hver dag kl. 5 – 23, og blev renoveret i foråret. Der er fine parkeringsmuligheder uden for.

Er du interesseret i at se faciliteterne og høre mere, afholder vi et informationsmøde tirsdag 7. januar kl. 16 – 17 i Fitness1, Prangervej 109. Tilmelding senest fredag 3. jan. til [email protected]

Anne Birgitte Rasmussen

Formand, Hjerteforeningen Fredericia