Hjerteforeningen Fredensborg

Jul 2018 og Nytårs march 2019

Skrevet fredag d. 21. december 2018

Glædelig jul og godt nytår

I 2018 har der været spændende foredrag, motionsaktiviteter, hjertemotion, landsind-samlingen og Børnebørnenes Madværksted. Det glæder bestyrelsen meget, at der til hver aktivitet har været flot tilslutning.

Hjerteforeningen Fredensborg ønsker alle medlemmer en rigtig glædelig jul og ser frem til at møde jer igen i det nye år.

Hjerteforeningen Fredensborg ønsker alle et rigtig godt nytår.

Vi inviterer dig og din familie/venner til vores årlige nytårs march i Fredensborg Slotspark.

Søndag den 6. januar 2019 kl.: 11.00

Turen starter ved P-pladsen Skipper Alle ved Fredensborg Slot, og vi går en tur på 2 km og en på 5 km – så alle kan være med.

Turen er gratis og kræver ingen tilmelding, man møder bare op. Efter turen samles vi igen for at ønske hinanden godt nytår med et glas champagne og et stykke kransekage.

På hjemmesiden www.Hjerteforeningen Fredensborg.dk kan du altid se aktuelle arrangementer og aktiviteter.

Med HJERTELIG hilsen

Grethe Romme