Hjerteforeningen Favrskov

“Vejen til et bedre liv efter hjertekirurgi”

Genoptræning efter hjerteoperation-  skal tilpasses den enkeltes muligheder og behov siger forsker og læge Ivy Susanne Modrau

Hjerteforeningen i FavrskovDen bedste rehabilitering efter en hjerteoperation tilpasses den enkelte siger forsker og læge Ivy Susanne Modrau

Ivy Susanne Modrau tilbyder foredrag om den nyeste forskning

Når man er opereret i hjertet, har man brug for den bedst mulige genoptræning, og den skal være tilpasset den enkeltes muligheder og behov.   Hjerteforeningen i Favrskov indbyder nu til et foredrag, som bygger på den allerseneste forskning om hvordan man tilrettelægger en rehabilitering, der er individuelt tilpasset.

Det er forsker og læge Ivy Susanne Modrau, som den 24. april kl. 19 kommer til Uhresalen i Kulturhuset i Hinnerup for at fortælle om ”Vejen til et bedre liv efter hjertekirurgi”.    Hun har lovet, at der bliver tale om et ”interaktivt” foredrag; dvs. der bliver ikke kun tale om at præsentere den bedste viden om rehabilitering. Alle deltagere i arrangementet kan bidrage med deres perspektiver og erfaringer, siger hun.

I arrangementet deltager også post. doc. fysioterapeut Bente Skovsby, som er hovedansvarlig for den individuelt tilpassede rehabiliteringsmodel.

Alle er velkommen.  Gratis at deltage og at få serveret kaffe og kage.

Tilmelding  til Grethe på telefon 24428856 eller mail : [email protected]

Med venlig hilsen Bestyrelsen