Hjerteforeningen Favrskov

Gå-så går det nok

Foredrag om overkommelig  sund motion fra  førende sundhedsekspert

En af landets førende og mest efterspurgte eksperter i ”sund livsførelse”, dr. med, overlæge og professor Bente Klarlund Pedersen besøger den 3. september Favrskov med et foredrag med titlen: ”Gå, så går det nok”.

Bente Klarlunds foredrag har ry for at være underholdende, humoristiske, uden hævede pegefingre og samtidig solidt videnskabeligt baseret, fordi de bygger på mange års forskning inden for bl.a. fysisk aktivitet og træning, forebyggelse og kroniske sygdomme.

Foredraget finder sted den 3. september kl. 19.00 i Sløjfen i Hadsten og er arrangeret af Favrskov Hjerteforening i samarbejde med Hadsten Bibliotek.

Arrangementet støttes økonomisk af ELRO-fonden og derfor kan billetprisen holdes på 100 kr.    Billetterne kan købes på de begge arrangørers hjemmesider:

Hadsten Bibliotek | Favrskov Bibliotekerne  Hjerteforeningen Favrskov

Ved siden af sin forskning, som er publiceret i over 500 videnskabelige artikler, har Bente Klarlund været særdeles aktiv med at publicere sin viden til et bredt publikum, dels gennem en fast klumme i dagbladet Politiken, gennem sine foredrag og gennem et dusin populære bøger om motion og andre bidrag til en sund livsførelse.  Nogle af de mest kendte af bøgerne er

Gå-bogen, 100 myter om motion og vægttab, Alt om sundhed, Hva’ nu hvis jeg hader sport

Hvis du vil være sikker på en plads – gør du klogt i at købe billetten nu.

Praktiske oplysninger

Sløjfen Hadsten