Hjerteforeningen Favrskov

Pipelinen

Skrevet mandag d. 14. marts 2022

Eller arrangementer på vej. (Juni 2023)

Der skal ske mere i foreningen, bestyrelsen arbejder løbende på nye arrangementer for 2023.

Inden de kan komme på aktivitetskalenderen skal detaljer omkring hvem, hvad og hvornår besluttes.

Vi lægger nogle overskrifter ind for at give jer alle et indtryk af, hvad vi har i pipelinen, vi kan ikke love jer, det hele bliver til noget.

2 stk hjertecafeer

Ture på hjertestierne

Lilleåmarkedet, 11. til 13. august

Hammel Hestemarked, 7.-10. september

Hjertecafe med Nadia Iraqi, 21. juni

International hjertedag, d. 29. september kommer TV lægen, Peter Quortrup Geisling, og Hjerteforeningens forskningschef, Gunnar Gislason, og fortæller.

Frivilligmøde

Giv liv kurser (henvend jer gerne hvis I er nogle stykker, der gerne vil have et kursus.)

Diverse hjertemotion, herunder “gå med ture” for dem, der ikke kan overkomme ret lange ture, men gerne vil træne til længere ture. (Henvend jer gerne både hvis i vil være frivillige hjælpere, eller hvis I vil deltage.)

Frivillige til aktiv patient- og pårørende støtte fra begyndelsen af sygdomsforløbet. (henvend jer gerne, hvis I har lyst til at blive frivillig. Der organiseres kurser inden man bliver sluppet løs).

Opdateret d. 6. juni 2023.