Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Gåtur med Øhavsmuseet blandt stenaldergrave i Pipstorn Skov

Tag med Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn på en guidet tur til skovområdet Pipstorn, hvor både naturens og menneskenes historie folder sig ud for øjnene af os.

Gravhøje ligger rundt i skovlandskabet, på stejle bakker og små lysninger.

Se frem til en gåtur i det smukke område, mens du hører om fortidens menneske og tro, og om et frodigt planteliv.

Mød fx elfenbenspadderokken, der var en yndet spise for dinosaurerne eller tag med på opdagelse i de træer hvor elvere og andre væsener boede – eller bor.

Tag en madpakke med, som vi sammen kan nyde i madpakkehuset, eller vi bruger bordbænk-sættene afhængig af vejret.

Da Corona stadig er iblandt os, følger vi selvfølgelig sundhedsstyrelsens anbefalinger.

Hjerteforeningen byder på drikkevarer til maden.

Arrangementet er gratis, og alle er velkommen.

Tilmelding efter ’’Først til mølle’’ princippet, senest torsdag d. 27. maj 2021 til Carsten Stenbye på tlf. 21752402.

Parkeringspladsen v. Pipstorn Skov
Lucienhøj 14v