Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Kystvandring 2021

Skrevet lørdag d. 5. juni 2021

Naturvejleder Lars Torup fra Danmarks Naturfredningsforening vil guide os på vores vandring i det enestående kystlandskab ved Dyreborg og Knold, hvor vi finder næsten alle kystens naturtyper.

På turen vil der blive fortalt om landskabsdannelse, kystens naturtyper og særlige dyre- og planteliv, herunder strandens spiselige planter.

Husk fornuftig påklædning, solidt fodtøj og et håndklæde, hvis vi skal passere udløbet fra Noret, samt det vigtigste: godt humør!

Turen er således ikke kørestolsegnet, og varer ca. 3 timer inkl. frokost.

Sidst på turen finder vi et godt sted, hvor vi kan spise vores medbragte frokost.
Hjerteforeningen byder på et glas vin til maden.

Arrangementet er gratis og kræver ikke medlemskab.

Da Corona stadig er iblandt os følger vi selvfølgelig sundhedsstyrelsens anbefalinger.

Tilmelding senest fredag d. 11. juni 2021 til John Høffner på tlf. 51156528

Dato og tidspunkt:
Søndag d. 13. juni 2021, kl. 10:00 til ca. 13:00

Mødested og parkering:
Fællesarealet overfor Knoldsvej 20
5600 Faaborg

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Turen er et samarbejde mellem Hjerteforeningen/- og Danmarks Naturfredningsforening Faaborg-Midtfyn.