Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

FODBOLDGOLF I ESPE

Skrevet fredag d. 28. maj 2021

Søndag d. 6. juni 2021 kl. 10 inviterer Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn til fodboldgolf i Espe.

Fodboldgolf er et sjovt spil, hvor ALLE kan være med.

Spillet er en mellemting mellem golf, fodbold og minigolf, og går i sin enkelthed ud på at sparke en fodbold i hul på færrest mulige spark på baner, som er mellem 30 og 80 meter lange.

Kan spilles enkeltvis, eller i grupper på max. 6 spillere.

Man starter ved hul 1, følger stierne rundt, og ender ved hul 18.

Hver spiller har sin egen fodbold, og det gælder om at sparke bolden fra tee-stedet og i hullet på greenen, hvor den der har brugt færrest spark, er vinder.

Banerne ligger på et ca. 2 hektar stort areal, hvor vi også kan slappe af, og nyde vores medbragte madpakker og en forfriskning fra hjerteforeningen.

Husk passende påklædning og fodtøj, men uden knopper.

Også egnet for gangbesværede.

Arrangementet er gratis og ikke medlemmer er velkommen.

Da Corona stadig er iblandt os, følger vi selvfølgelig sundhedsstyrelsens anbefalinger.

Tilmelding efter ’’Først til mølle’’ princippet, senest fredag d. 4. juni 2021 til Ellen Kjær på tlf. 30884218

Tid:
Søndag, d. 6. juni 2021, kl. 10