Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Generalforsamling/årsmøde 2021

Skrevet onsdag d. 3. februar 2021

Kære medlem
Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn har fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling, torsdag den 25. februar kl. 19.00

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom)
Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid. med flg. dagsordenpunkter:

2. Bestyrelsens beretning
3. Bestyrelsen fremlægger regnskabet til orientering
4. Behandling af indkomne forslag
5. Valg af bestyrelse

På valg er:
Jens Vilsbøll (modtager genvalg)
John Høffner Kjærup (modtager genvalg)
Henny Mazanti (modtager ikke genvalg)

Valg af tilmeldte kandidater:
Ellen Kjær Jensen
Helene Madsen

Valg af:
To suppleanter

6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest torsdag d. 11. februar 2021.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen bedes du tilmelde dig ved svar på e-mail: [email protected]

Du vil 3 dage inden webinaret modtage et deltagerlink med en detaljeret beskrivelse af, hvordan du logger på, og med mulighed for telefonisk hjælp. Linket er personligt, og må ikke videresendes.

Vi håber at møde dig virtuelt den 25. februar.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Du kan læse mere om Hjerteforeningens behandling af dine oplysninger og dine rettigheder på https://hjerteforeningen.dk/persondatapolitik/