Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Kystvandring 2020

Skrevet onsdag d. 10. juni 2020

Kyst, natur og kultur omkring Sinebjerg.

Naturvejleder Lars Torup fra Danmarks Naturfredningsforening vil guide os på vores vandring i kystlandskabet omkring Sinebjerg, hvor vi oplever naturen og det afvekslende kulturlandskab.

På turen vil Lars Torup fortælle om områdets historie, kulturlandskabet, kystens særlige dyre- og planteliv.

Undervejs finder vi et passende sted, hvor vi kan spise vores frokost, så medbring madpakke.

Hjerteforeningen byder på et glas vin til maden.

Turens længde er ca. 5 km., er ikke kørestolsegnet, og varer 2½-3 timer inkl. frokost.

Husk vand, fornuftig påklædning og solidt fodtøj, samt forholdsreglerne i forbindelse coronakrisen, se:

Hjerteforeningen informerer om coronavirus og hjertet

Grundet det begrænsede antal ved forsamlinger er tilmelding nødvendig, senest fredag d. 19. juni til John H. Kjærup på tlf. 51156528.

Dato og tidspunkt:
Søndag d. 21. juni 2020, kl. 13:00 til ca. 16:00