Hjerteforeningen Esbjerg / Fanø

Julekoncert i Tjæreborg Kirke den 10. december kl. 15

Skrevet fredag d. 27. oktober 2023

Hjerteforeningen Esbjerg/Fanø afholder den 10. december kl 15.00 julekoncert i Tjæreborg kirke.

Julen er hjerternes fest, og derfor vil hjerteforeningen Esbjerg/Fanø gerne være med til at sprede julestemningen, med dejlig julemusik i smukke omgivelser.

De udøvende kunstnere er sanger Kirstine Bonde, sanger Anne Fjord og pianist Per Sønderby.

Kristine Bonde er uddannet klassisk sanger. Hun har sunget musicals, opera, kirkemusik, elektronisk improvisation, viser og egne sange. Hendes mantra er, hvis musikken er god er genren ikke så vigtig.

Anne Fjord er rundet af gospelverdenen, og har sunget som solist til et hav af koncerter med forskellige kor. Derudover er hun brugt som solist i det lokale musikliv.

Per Sønderby er bag pianoet og sørger for den musikalske kulisse til sangerne.

Efter koncerten er Hjerteforeningen vært ved et glas og lidt julegodter i sognehuset.