Hjerteforeningen Egedal

Musikalsk foredrag v. Michael Vesterskov

Musikalsk foredrag v. Michael Vesterskov: “Sådan en dag er det svært at holde humøret nede”Nyere forskning viser, at hjertet faktisk kan fornemme stemninger og træffe egne beslutninger uden at hjernen er involveret. For Michael Vesterskov har det betydet, at han nu også har videnskaben med sig, når han gør det, han er bedst til og altid har stået for: at turde stole på hjertets dømmekraft. Michael blev selv ramt af hjertesvigt sidste år og var igennem en stor operation, hvilket for ham har givet foredraget “sådan en dag er det svært at holde humøret nede” en ekstra dimension”Sådan en dag er det svært at holde humøret nede” er et foredrag om, at hjertets beslutninger er væsentligere end hjernens strategier. Om betydningen af venskab. Og om at være mindre bedrøvet og mere forelsket i livet. Med sin egen særlige Vesterskov-stil, som Michael Vesterskov er landskendt og rost for, er vi med på passagersædet i fortællinger og sange, som viser både skrøbelighed og styrke.

Foredraget er gratis og alle er velkomne.

Vi vi dog rigtig gerne have din tilmelding, i forhold til forplejning

Tilmeld dig – TRYK HER

Praktiske oplysninger