Hjerteforeningen Egedal

Info aften 16/6-2021

Vi har brug for dig!

Kunne du tænke dig at være frivillig i Hjerteforeningen i Egedal

Hjerteforeningen har lokalforeninger over det meste af landet. De repræsenterer Hjerteforeningen i lokalsamfundet og sikrer Hjerteforeningens landsdækkende arbejde med oplysning, forebyggelse og patientstøtte. Lokalforeningerne er båret af frivillige kræfter.

Lokalforeningerne har vide rammer for deres aktiviteter, så længe aktiviteterne ligger inden for Hjerteforeningens formål. De kan fx arrangere foredrag, motionsaktiviteter og hjertecafeer, ligesom mange lokalforeninger anlægger hjertestier i deres område til gavn for folkesundheden.

Hjerteforeningen Egedal har brug for flere frivillige der ar lyst til at gøre en forskel.

Har du lyst til at høre mere om det frivillige arbejde og hvilken stor forskel du kan gøre, så kom til vores information aften, hvor du også kan møde andre frivillige

Informationsmødet afholdes onsdag d. 16/6 kl. 18.00

Græstedgård hovedbygningen (kælderen) lokale 07, Udlejrevej 3B 3650 Ølstykke

Hjerteforeningen Egedal giver let forplejning og lidt at drikke.

Derfor vil vi gerne have at du tilmelder dig. Tilmeld dig her – TRYK HER

Du er også velkommen til at kontakte Hjerteforeningen Egedal [email protected]

Vi glæder os til at se dig

Græstedgård Udlejrevej 3B 3650 Ølstykke