Hjerteforeningen Egedal

Selvtræningshold for diabetes og hjerte-kar-patienter

Skrevet torsdag d. 19. august 2021

Træningen i Sundhedscenterets motionsrum starter op igen efter sommerferien

Som et motionstiltag i samarbejde med Egedal Kommune og Diabetesforeningen Egedal, vil Hjerteforeningen Egedal gerne tilbyde dig motionstilbud. evt. som et supplement eller efter endt træning på vores hjertemotionshold.

Begge hold er selvtræningshold hvor det er frivillige, der er tovholder på holdene. Det betyder at du kan forvente at få hjælp til at indstille motionsmaskiner og støtte til at lave øvelserne korrekt, men du kan ikke få vejledning i sygdomsspecifikke spørgsmål eller hjælp til særlig tilrettelagt træning. Har du spørgsmål vedr. din Hjerte-kar-sygdom eller andre faglige spørgsmål, kan du altid kontakte Hjerteforeningens gratis Hjertelinje, som er åbent i hverdagene mellem kl. 9-16 på tlf. 7025 0000.

Selvtræningen foregår i Egedal Sundhedscenter, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke i Kommunes nye flotte Sundhedscenter.

Der er begrænset pladser og tilmelding foregår ved at kontakte Erik Cordua 30127127

Onsdag og lørdags træning:

Selvtræningshold onsdag kl. 18.15-19.15, lørdag kl.11.00-12.00