Hjerteforeningen København K/Ø

Krav om coronapas ved alle aktiviteter i Hjerteforeningen

Skrevet fredag d. 3. december 2021

Hjerteforeningen har sendt flg. til lokalforeningerne:

Siden september har det daglige antal covid-smittede desværre været stigende i samfundet igen og Hjerteforeningen har besluttet at følge anbefalingerne for statslige arbejdspladser, gældende for ansatte såvel som frivillige og deltagere i aktiviteter.

Derfor genindfører vi pr. 6. december 2021 krav om Coronapas til Hjerteforeningens aktiviteter. Coronapas vil være påkrævet for alle aktiviteter ude og inde samt være uafhængigt af deltagerantal mm.

Vi følger situationen nøje og vender tilbage med yderligere informationer, hvis der kommer yderligere restriktioner eller når vi igen kan slække på de nuværende retningslinjer.

Coronapas er gyldigt:
• hvis du er tidligere smittet (inden for de seneste seks måneder)
• er vaccineret eller testet negativ med en PCR-test der er højst 72 timer gammel og for hurtigtest (antigentest) der er højst 48 timer gammel.