Webinar – “Kost og motion når du lever med atrieflimren”

Hjerteforeningen inviterer til webinar
2. dec. kl. 10.00

Dette webinar er for dig som gerne vil leve et sundt og aktivt liv med atrieflimren. Vi tager udgangspunkt i den nyeste viden om kost og motion, når du lever med atrie-flimren. Fysioterapeuten gennemgår anbefalinger for fysisk aktivitet ved atrieflimren, barrierer og fordele ved et aktivt liv med atrieflimren samt overvejelser om motion, når du får betablokker og blodfortyndende behandling. Diætisten rådgiver om sammen-sætning af hjertekost, om vægttab samt afliver madmyter.

Pårørende er også meget velkomne til at deltage i webinaret.

Hvad er et webinar?

Et webinar er en online undervisning, hvor du møder underviseren på din egen com-puterskærm hjemme i stuen. Computeren er populært sagt dit kursuslokale. Du kan se og høre underviseren, se plancher og slides på din skærm og du kan løbende stille skriftlige spørgsmål til underviseren. Det kræver ingen særlige IT-kundskaber at del-tage, du skal blot have adgang til en computer eller tablet med internetgang og lyd.

Webinaret varer ca. 1,5 time og det er gratis at deltage. Undervisere er fysioterapeut Dorthe Hornsgaard og diætist Lotte Juul Madsen.

Tilmelding: Pladserne tildeles efter ’først til mølle-princippet’. Klik på linket for at tilmelde dig.
Webinar d. 2. december kl. 10.00: KLIK HER

Praktiske oplysninger