Hjerteforeningen København K/Ø

Webinar: Lev hjertesundt – nemt og enkelt (nudging)

Hjerteforeningen inviterer til Webinar

Glem alt om slankekur og strenge diæter. Det er livsstilændring, som virker på den lange bane. Hjerteforeningens diætist fortæller, hvordan du spiser hjertesundt og kan dreje dine vaner i en sund retning. Det handler om at gøre den sunde løsning til den lette løsning ved at indrette dine omgivelser, så de fremmer det hjertesunde valg. Du får tips til at spise mindre portioner mad uden at føle sult. Du får gode råd til at spise sundere uden at lide savn samt ideer til hvordan du bremser din sukkertrang og får snøret træningsskoene. Webinaret sætter spot på de “nudging tricks”, som vil gøre det nemmere for dig selv og din familie, at leve hjertesundt.

Din underviser er:
Lotte Juul
Diætist, Hjerteforeningen

Det er gratis at deltage og pladserne tildeles efter ‘først til mølle’-princippet.

Klik på linket for at tilmelde dig: 16. nov. kl. 16.00-17.00

Hvad er et “webinar”?
Et webinar er en online undervisning, hvor du møder underviseren på din egen computerskærm hjemme i stuen. Computeren er populært sagt dit kursuslokale. Du kan se og høre underviseren, se plancher og slides på din skærm, og du kan løbende stille skriftlige spørgsmål til underviseren. Det kræver ingen særlige IT-kundskaber at deltage, du skal blot have adgang til en computer eller tablet med internetgang og lyd.

Praktiske oplysninger

Online-kursus v. Hjerteforeningen