Hjerteforeningen København K/Ø

Hjertecafé med foredrag: Hjertesygdom – hvorfor får man det?

Er du interesseret i at høre om, hvorfor man får en hjertesygdom?

Kom og hør Joakim Grant Frederiksen, som er læge på Hjerte- og lungekirurgi på Rigshospitalet.

Han vil fortælle om de forskellige årsager til hjertesygdom og hvordan disse kan behandles.

Han vil også komme ind på, hvad man selv kan gøre for at undgå at få en hjertesygdom og hvordan man kan lindre symptomer fra en hjertesygdom.

Vil du/dine pårørende vide mere om hjertesygdom, og få råd om at leve med eller undgå hjertesygdom, så er dette foredrag måske noget for jer.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

Foredraget er gratis og alle er velkomne
Lokalforeningen byder på kaffe og frugt/kage

Hjertecaféen på Østerbro er et månedligt mødested for borgere med hjerte-kar-sygdomme, pårørende til hjertesyge eller andre interesserede. Der er mulighed for at få udbredt kendskabet til hjertesygdomme og hvordan de kan håndteres samt udveksle erfaringer med andre.

Nabo Østerbro
Odensegade 6