Børnebørnenes Madværksted

Skrevet tirsdag d. 11. februar 2020

Alle pladser er nu besat.

Mandag den 24. februar kl. 17-20 starter børnebørnenes madværksted igen på Hedegårdsskolen i Brønderslev med Charlotte Frydkjær som lærer, og der er plads til 8 par bestående af et barn og en bedsteforældre – lige nu er 6 par tilmeldt, så der er plads til 2 mere.

Børnebørnenes Madværksted er for børn i 4., 5. eller 6. klasse, som har en bedstemor eller bedstefar, man gerne vil lave mad sammen med. Vi mødes 4 mandage, og hver gang laver vi super lækker mad sammen. Vi skal både lave morgenmad, madpakker, lækre eftermiddagssnacks og festmåltider. og så slutter vi hver gang med at spise sammen.

Hjerteforeningen har udarbejdet en kogebog med spændende og sunde retter. Alle får et forklæde og en kogebog udleveret første gang. Det koster i alt 240 kr. pr. par for alle 4 gange.

Har du ikke en bedsteforældre eller bor de for langt væk, så må du gerne låne en sød nabo eller en ven af familien.

Udviklingen og udbredelsen af Børnebørnenes madværksted er støttet af Nordea-fonden, og VELUX FONDEN støtter videreførelsen af de lokale madværksteder.

Tilmeld dig til:

Charlotte Frydkjær