Hjerteforeningen Bornholm

Hjertemotion efteråret 2022.

TIL MEDLEMMER AF HJERTEFORENINGEN BORNHOLM

Hjerteforeningen Bornholm tilbyder nu hjertemotion med instruktører fra DGI – Bornholm.

Træningen er særlig tilrettelagt med kendskab til de udfordringer og begrænsninger der kan være for dig,

der har en  hjertesygdom eller gerne vil forebygge en livsstilsygdom.

Hjertemotion er for dig der gerne vil forbygge en hjertesygdom, dig der har en hjertesygdom

eller dig som gerne vil være mere aktiv i hverdagen og deltage i et givende fællesskab.

Træningen vil være baseret på kredsløbstræning, styrke og balance og vil naturligvis være tilrettelagt

så alle kan være med. Også selvom du ikke er vant til fysisk træning.

Øvelserne vil variere fra gang til gang, så træningen aldrig bliver kedelig, men sjov og udfordrende.

Vi bruger forskellige redskaber som elastikker, bolde, vægte og meget andet og forskellige boldspil.

Vi  risikerer at får sved på panden og smil på læben.

Vi træner i gymnastiksalen på Vestermarie skole, men er vejret til det kan træning også foregår udendørs.

Første gang vil begge undervisere være til stede.

Flemming Torsten Sørensen og Laura Marie Sommer Hulgaard står klar i Gymnastiksalen

d. 6. september 2022 kl. 17.00 – 18.00

Praktisk info:

Hjertemotion fra hjerteforeningen Bornholm

Tid.  Kl.  17.00. til 18.00.

Dag:  Hver tirsdag fra den. 06 september 2022, og frem til 13 december 2022.

( 15 gange )

Sted:  Vestermarie Skole, Vestermarievej 16,  3700 Rønne. I gymnastiksalen

med indgang gennem gården.

Pris:    400,- kr.  pr deltager.

Tilmelding  kun på mail til  [email protected]   hvorefter bekræftelse  på tilmelding fremsende

og oplysninger om betaling  m.m.

Med ønsket om et godt efterår med hjertemotion,   nu i hjerteforeningen Bornholms regi.

Vestermarie Skole, Vestermarievej 16, 3700 Rønne
400 kr. pr person kr.