Hjerteforeningen Bornholm

Generalforsamling 2021

Kære medlem af Hjerteforeningen Bornholm

Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Bornholm

Tirsdag den 9. marts 2021 kl. 16.00

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:

1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse: På valg er Jeanette Werner modtager genvalg  og Anne Marie Engell-Kofoed modtager ikke genvalg
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl.15.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.

Vi håber at møde dig virtuelt den 9.3.2021

Jørn-Ole Kristoffersen

Formand Hjerteforeningen Bornholm

Mail:  [email protected]

Sådan logger du på fra en computer:

Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/81301580273

Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.

Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.

Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 813 0158 0273

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks.  Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad):

Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.

Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.

Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 813 0158 0273

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

Har du brug for hjælp og støtte til login kan vi tilbyde IT support :

Zoom-support:

Mandage: kl. 9:30-11.00

Torsdage; kl. 14.00-15:30

kontaktes pr. mail [email protected]

eller via telefon: 40 14 78 94

Oplysning om behandling af personoplysninger:

Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser

Virtuelt via Zoom Link
Jørn Ole