Webinar

På denne side vil vi placere de afholdte webinarer, så man altid har mulighed for at se eller gense dem.

Har du forslag til nye webinarer som vi kan afholde, så er du meget velkommen til at kontakte Thomas Larsen på mail: tlarsen@hjerteforeningen.dk

Rigtig god fornøjelse.

Webinar med psykolog Charlotte Jensen

Charlotte er privatpraktiserende psykolog i Aarhus, hvor hendes primære fokusområde er familier med kronisk og/eller alvorlig sygdom hos børn og voksne. Hun ser til daglig mange klienter i sin klinik med forskellige kroniske sygdomme. Yderligere arbejder hun tæt med adskillige patientforeninger og sundhedscentre. Hun er desuden forfatter til bogen: “Det kronisk syge barn og livet i familien” samt medforfatter til bogen: “Smerter hos børn – indsigt, mestring, lindring”.

Kursus 1

Udfordringer og reaktioner ved at have et hjertesygt barn. Hvordan mestrer man det som forældre, og hvordan håndterer man hverdagen med Corona

Se optagelsen af webinaret, TRYK HER

Kursus 2

Kommunikation – såvel i parforhold som ift. omverden omkring det at have et hjertesygt barn. Hvordan tackler man hinandens forskellighed i at håndtere sygdommen? Hvordan kommunikerer man med hinanden, og hvilke fortællinger har man til omverdenen?

Se optagelsen af webinaret, TRYK HER