Børnepasning

Børnepasning 2020

Varetages af frivillige og kvalificerede børnepassere, der stiller deres arbejdskraft til rådighed hele weekenden. Vi kan dog ikke tage ansvar for at passe børn med særlige behov, f.eks. sonde eller ilt. Børn med særlige behov for hjælp eller støtte skal derfor medbringe egen handicaphjælper. Det er vigtigt, at I skriver relevante oplysninger om jeres børn (blebruger, ADHD, autisme, svært ved mange mennesker eller andre hensyn). Hvis I er i tvivl, bedes I kontakte boernepasser@hjerteforeningen.dk

børnepasning fam9børnepasning2

Fredag:

Børn 0-13 år: der er ikke planlagt aktiviteter

Unge 14-17 år: mødes med tovholdere for gruppen kl. 20, hvorefter gruppen går i samlingslokalet. Der er oplæg v. GUCH kl. 20.30 og derefter er der tid til hygge/samvær. De unge skal gå til familiens værelse senest kl. 22.

Lørdag:

Børn 0 – 2 år bliver passet på hotellet, og de skal medbringe skiftetøj, bleer, udetøj samt barnevogn eller klapvogn.

Børn 3 – 5 år forventes at skulle til Skærup Zoo. Børnene skal medbringe en lille rygsæk, som de selv kan bære (inkl. skiftetøj, regntøj og solcreme).

Børn 6 – 13 år skal i Legoland. De skal medbringe en lille rygsæk som de selv kan bære (inkl. skiftetøj, regntøj og solcreme).

Unge 14 – 17 år  De unge mødes med tovholderne lørdag kl. 9, hvor der er afgang til teambuilding-/samarbejdsdag ude af huset. Hjemkomst ca. 22.00, hvorefter de går til familiens værelse. Der skal medbringes taske med skiftetøj, passende udetøj mv.

Ungegruppen får stillet et lokale til rådighed fredag aften, lørdag morgen og aften samt søndag formiddag.

Søndag:

Børn 0-5 år: passes på hotellet

Børn 6-13 år: Biograftur

Unge 14-17: Mødes med tovholderne søndag kl. 9. De unge skal have “giv-liv-kursus” og efterfølgende er der afsat tid til netværksdannelse og evaluering. Der er frokost kl. 12.