ECCO Summer Camp

INFO OM ECCO CAMP

Årets ECCO Camp i uge 42 er desværre aflyst pga. for få tilmeldinger. Vi kan dog allerede nu melde ud, at vi kommer stærkt tilbage i den første uge af skolernes sommerferie (27.-30. juni), hvor vi afholder ECCO Summer Camp i Tønder. Her har vi besluttet at gøre plads til endnu flere børn og også udvide aldersgrænsen, så man også kan komme med, selvom man er over 15 år. I 2022 vil campen blive opdelt i to spor – et spor for de yngste (10-14 år) og et spor for de unge (15-17 år). Der vil både være aldersopdelte og fælles aktiviteter, og på den måde håber vi at imødekomme alles behov.

Vi er kede af aflysningen, men vi håber, at rigtig mange har lyst til at være med i uge 26 i 2022. Så sæt allerede kryds i kalenderen nu – tilmeldingen åbner op i starten af det nye år. Vi skriver ud på Børneklubbens facebook og Børneklubbens hjemmeside, når vi ved, hvornår tilmeldingen åbner.

Hvis der er spørgsmål til ovenstående, så er I meget velkomne til at kontakte seniorprojektleder i Hjerteforeningen Rikke Morthorst på mail: rikkem@hjerteforeningen.dk

Mere info og tilmelding er ikke tilgængelig endnu