ECCO’s efterårscamp

Skal du med på ECCO’s efterårscamp

Er du hjertebarn mellem 10-14 år? Har du lyst til sjove aktiviteter sammen med andre hjertebørn? Så er ECCO’s efterårscamp måske noget for dig.

Hvem kan deltage? Alle hjertebørn mellem 10 og 14 år kan deltage. Du skal kunne være af sted uden din mor eller far og være frisk på at dele et dobbeltværelse sammen med et andet hjertebarn. Der er frivillige voksne og en hjertesygeplejerske med på campen.

Hvor skal vi være? Campen finder sted på ECCO’s eget konferencecenter i Tønder, ECCO Alleen 4, 6270 Tønder. Vi arrangerer en fælles bus, som samler hjertebørnene op i hhv. Høje Taastrup, Odense og Fredericia.

Hvornår er det? Efterårscampen finder sted i uge 42 fra mandag den 18. oktober til torsdag den 21. oktober 2021

Hvad koster det? Det er gratis af deltage.

Hvordan tilmelder vi mig? Du skal sammen med din mor eller far melde dig til på linket herunder.  Der er i år plads til 30 børn. Vi fordeler pladserne efter først til mølle-princippet. Vi ønsker dog, at så mange børn som muligt får lov at opleve en ECCO Camp – derfor vil halvdelen af pladserne blive prioriteret til børn, der ikke tidligere har været med på ECCO Camp. Meld jer endelig til, også selvom I har været med tidligere. I vil i løbet af august måned få en endelig bekræftelse på jeres tilmelding.

TILMELDING TRYK HER

Frist for tilmelding mandag d. 20. september 2021

Hvordan får vi mere at vide? Har du eller dine forældre spørgsmål til ECCO’s efterårscamp, kan I kontakte projektleder Rikke Morthorst på tlf. 33669942 eller mail rikkem@hjerteforeningen.dk

Detaljeret program følger.

Vi glæder os til at se jer alle!