Syd

Universe Science Park

Vi har været så heldige at “Fabrikant Mads Clausens Fond” har støttet os i at give jer mulighed for at komme i Universe Science Park i Nordborg.

Så ind og book pladser (der er begrænset antal billetter) til en hyggelig dag i Universe, hvor man bl.a. både kan opleve 3-D universet, sæbebobler i alle afskygninger i “Bubblelab”, “Bittens Have” der emmer af nostalgi og spændende planter, vandlegepladsen, “Sky Trail”, det nye “Fire Zone”, “Ball Factory”, en tur på Segway, “Danfoss Museum” eller den “Blå Kube”…  Det er en fordel at downloade deres APP inden man kommer, da det er den nemmeste måde at “stille sig i kø”, som er et nyt tiltag pga. Covid-19, så man ikke behøver stå forlænge i en fysisk kø og dermed undgå øget smittefare. Alternativt kan man få en “billet” med QR kode på, som skal skannes ved de forskellige aktiviteter.

Børneklubben vil være vært med en is til alle deltagere.

Der er muligheder for at medbringe madpakker (Der er mange steder med bord bænkesæt eller drivhuse, hvor man kan nyde medbragt mad) eller man kan købe mad i en af restauranterne.

Husk at medbringe Corona Pas / negativ test der er max 72 timer gammel, ID og maske til alle fra 15 år og op! Man skal IKKE bære maske når man går rundt i parken, kun når man står i kø eller prøver de forskellige aktiviteter.

Prisen bliver 100kr pr deltager fra 5 år og op! Parken er den dag åben fra 10.00 – 17.00.

Vi mødes ved indgangen kl. 10.00, hvor der vil blive uddelt is-voucher, som kan indløses på dagen i en af parkens  isboder.

For tilmelding bedes I sende en mail til: [email protected] med medlemsnr., antal deltager, også dem  under 5 år. Betaling skal ske ved tilmelding til: 0759 3232037252 – skriv medlemsnr. og Universe.

Sidste tilmelding er den 4. juni 2021

Universe Science Park