Sjælland

Sensommerfest

Vi mødes d. 28/8-21 kl. 14.30 hos formanden på Nygårdsvej 3 4863 Eskilstrup, vi får en tår at drikke (kaffe, the, saftevand eller lign.) og bagefter hygger vi os i haven, på boldbanen, legepladsen eller hvor vi nu syntes vi har lyst til at være. Der er plads til at sætte sig i en krog og snakke, til at spille bold, gynge, cykle, lave bål, gå en tur, kæle med kattene, hundene, nyde roen ved vandløbet eller hvad vi ellers kan finde på, måske laver vi en lille surprice i løbet af eftermiddagen.  Vi griller lidt kød (vi har rigeligt med grille så vi ikke behøver at stå tæt sammen,) og spiser det enten i det fri eller i de pavilloner der bliver stillet op rundt om i haven. Måske kan vi bage en pandekage over bål, mulighederne er mange. Hvis man ikke vil køre så sent, er der mulighed for at stille sin campingvogn eller telt op og overnatte. Det bliver super, hyggeligt.

Tilmelding skal ske på [email protected]

senest d.18. august 2021

prisen er 60 kr.

Det eneste I selv skal medbringe, er godt humør og drikkevarer til maden, resten sørger vi for. Hvis I selv har en havestol, så vil det være dejligt hvis I tager den med, men det er ingen betingelse, vi skal blot vide om vi skal finde en til jer.

oplysning om betaling gives pr mail når man tilmelder sig

Praktiske oplysninger

Nygårdsvej 3 4863 Eskilstrup