Hovedstaden

Robin Hood (AFLYST)

OBS! Vi bliver desværre nødt til at aflyse dette arrangement grundet corona!

Hjerteforeningen, Børneklubben Region Hovedstaden inviterer til en tur i teateret den 14. oktober 2020, hvor vi skal se Robin Hood i Folketeatret. Forestillingen anbefales fra 6 år.

Program for aftenen:

Kl. 16.30-17.00: Vi mødes i teatrets foyer.

Kl. 17.30-19.45: Forestillingen starter kl. 17.30 og varer 2 timer og 10 minutter inkl. pause.

Pris og tilmelding: Billetterne koster 75 kr. stk.
Vi har fået 50 billetter på balkonen i kategori B og C. Tilmeldingen er først til mølle og er først gældende, når vi har modtaget betaling. Bedsteforældre og unge/voksne over 18 år skal have eget medlemsskab for at kunne deltage!

Tilmelding sker via dette link senest den 15/8 2020: Tilmeld

Betalingen skal ske senest den 23/8 2020 til: 3001-12909020, skriv navn i felt til modtager!

OBS! Teateret overholder de nationale retningslinjer. Hver familie kommer til at sidde sammen med afstand til andre familier på 1 meter. Vi gør også opmærksom på, at arrangementet kan blive aflyst afhængig af udviklingen af corona.

Om forestillingen:

Årets familieforestilling fra Folketeatret er en livlig og humoristisk version af den kendte fortælling om Robin Hood og hans bande, som huserer i Sherwoodskoven.
Der er både eventyr, romantik, slåskampe og en ærlig harme over social ulighed på spil i Robin Hood. Vi husker sikkert fromme Broder Tuck, lille John der er mester i stokkekamp, Sheriffen af Nottingham, der aldrig fanger Robin, den grådige Prins John, der misbruger sit job som vikar for sin bror Kong Richard og Lady Marian hvis hjerte Robin vinder i en bueskydningskonkurrence.
Hvem vinder til slut? Det gør Robin Hood.

Folketeatret
Nørregade 39, store scene.

Folketeatret ligger ved Nørreport station.
Du kan finde parkering i Q parks parkeringshus på Israels Plads.