<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Midt

Netværksweekend Børneklubben Region Midt

Kære medlemmer i Hjerteforeningen, Børneklubben, Region Midt

Vi er nu klar til at åbne for tilmelding til årets familie-campingtur, og programmet er stort set færdigt. OBS: nedenstående er med forbehold for ændringer. Turen går igen i år til Silkeborg Sø Camping & Feriehuse, læs evt. om pladsen her https://seacamp.dk/

Målgruppe:

– familier med hjertesyge børn/unge samt søskende bosiddende i Region Midt, da de donerede midler er øremærkede. Medlemmer bosiddende i andre regioner må dog gerne tilmelde sig, og så ser vi på, om der er plads. Ved tildeling af plads kigger vi bl.a. på børnenes alder, så vi sikrer os, at både børn og voksne har mulighed for at netværke.

Formål og forventninger til deltagerne:

– at børn, unge og voksne har en hyggelig weekend, med fælles måltider og aktiviteter. I år har vi mulighed for at gøre lidt ekstra ud af turen, da vi har modtaget en flot donation fra en fond.

– Vi forventer, at man er indstillet på at weekenden er i fællesskabets tegn, og at man bliver på campingpladsen hele weekenden sammen med de andre deltagere. Dvs. at man deltager i alle måltider, i de fælles aktiviteter og ønsker at mødes og netværke med andre familier. OBS: der er ikke fokus på at snakke sygdom, med mindre man gerne vil, men på at snakke om ”alt mellem himmel og jord” 😊

Tilmelding:

Bemærk, at der ikke er tale om først-til-mølle, men at vi i stedet fordeler pladserne ud fra følgende:

  • har man deltaget før og hvor mange gange?
  • børnenes aldersfordeling
  • antal børn og voksne i de tilmeldte familier. Vi ønsker så vidt muligt at fylde hytterne.

Praktisk info:

Ankomst fredag 20/6 kl. 16.00-17.30 og afrejse søndag 22/6 kl. 8.00-10.00 (hytter), 8.00-11.00 (vogn/telt):

  • Familier, der medbringer vogn/telt:
    • tjekker ind i receptionen fredag ml. kl. 16.00 og 17.30. Vær søde at komme hen i fællesteltet umiddelbart bagefter, så vi ved, I er kommet. Hvis I af en eller anden årsag er forsinket SKAL I ringe til receptionen (86 82 28 24) inden kl. 18.00.
    • tjekker ud i receptionen søndag senest kl. 11.00
  • Familier, der skal bo i hytte:
    • tjekker ind hos os i fællesteltet fredag ml. kl. 16.00 og 17.30.
    • tjekker ud i receptionen søndag senest kl.10.00
    • rydder op og gør rent i egen hytte inden afrejse. Personalet i receptionen tjekker dette, og såfremt rengøringen ikke er tilstrækkelig, får man efterfølgende tilsendt en regning på slutrengøring.
    • Skal medbringe opvaskemiddel, viskestykker, sengelinned, håndklæder og håndsæbe
    • Der er plads og udstyr til 4 personer i hytterne. Der kan dog laves særaftale, hvis man har 3 eller 4 børn. Man skal dog selv medbringe luftmadras, dyne, pude og service mv.
    • Bemærk at der i nogle hytter kun er koldt vand, mens der i andre er varmt vand. Alle hytter har køleskab, service, dyner/puder, senge (til 4 personer) samt toilet.

Måltider, drikkevarer mv.:

  • Fælles måltider og netværk/samvær foregår i aflukket ”festtelt” med borde/bænke.
  • Fredag aften: udvalget sørger for tændt grill, salat og brød, og familierne medbringer selv kød, drikkevarer og andet relevant til eget forbrug.
  • Der er fælles morgenmad lørdag og søndag (franskbrød, rugbrød, smør, ost mv.)
  • Fælles frokost lørdag i festteltet (madpandekager med tilbehør).
  • Aftensmad lørdag aften: vi får besøg af en pølsevogn, der medbringer forskellige lækkerier
  • Til måltider bedes man selv medbringe service (bestik, tallerkner, glas mv.) og drikkevarer.
  • Familier, som bor i hytte, vil blive bedt om at lave kaffe enten lørdag eller søndag morgen.
  • Der er en lille kiosk på campingpladsen og en Coop 365 ca. 300 meter fra pladsen.

Samvær, netværk og aktiviteter:

  • Vi medbringer diverse krea-ting og brætspil, som vil være til rådighed i teltet fredag og lørdag. OBS vi opfordrer til at hver familie medbringer et par spil/brætspil og også meget gerne lidt krea-ting.
  • Overraskelse for alle lørdag kl. 14.00 i teltet 😊
  • Derudover er der gode muligheder for samvær på pladsen. Vi medbringer diverse udendørsspil

Tilmelding og betaling:

  • Tilmelding skal ske senest 25. maj kl. 12.00 til [email protected]. Bemærk at man kun kan tilmelde egne børn i alderen 0-17 og det antal voksne, der svarer til medlemskabet (1 eller 2 voksne) og kun voksne i husstanden. Unge fra 18 år skal selv tilmelde sig med eget medlemsnummer uanset bopæl.
  • Medlemsnummer kan ses på onlinefaktura eller oplyses på 70 25 00 00.
  • Betaling: umiddelbart efter tilmeldingsfristens udløb får familierne besked om, hvorvidt man har fået tildelt plads på turen samt besked om betalingsfrist. Betalingsfristen er kort (ca. 5 dage) og denne skal overholdes, ellers går pladsen til en anden. Betaling betragtes som bindende tilmelding og refunderes ikke ved afbud.

Deltagerbetaling:

  • Familier i egen vogn/eget telt:
    • Børn i alderen 0-3 år: 125 kr. pr. barn
    • Deltagere fra 4 år og op: 150 kr. pr. person
  • Familier i hytte:
    • Børn i alderen 0-3 år: 125 kr. pr. barn
    • Børn i alderen 4-17 år: 150 kr. pr. barn
    • Unge fra 18 år og voksne: 175 kr. pr. ung/voksen

Program mv. sendes til de deltagende familier.

 

Praktiske oplysninger

Sted
Silkeborg Sø Camping & Feriehuse, Århusvej 51, 8600 Silkeborg
Datoer
Fredag 20. juni 2025 kl. 16:00 - Søndag 22. juni 2025 kl. 11:00
Priser
Se priser i teksten ovenover
175 kr.
Kontaktperson
Rikke Frost
bkformand-midt@hjerteforening.dk